11 Aralık 2013 Çarşamba

Kingdom Online'da Yeni Proje Hazırlıkları

         Merhaba Kingdom Online Oyuncuları,

         Kingdom Online 2. Alfa'nın ardından muhteşem bir projenin hazırlıklarına başladık. Kapalı betadan önce gerçekleştirilmesini öngördüğümüz proje şu an fikir aşamasında. Fakat en kısa sürede gerekli çalışmaları yapıp, projeyi başlatıyor olacağız. Eminim ki bütün oyuncularımız bu projeden memnun olacak.

         Bu proje ile ilgili sizlere verebileceğim en iyi çağrışım yapacak ipucu "PvP" olacaktır :)

GM_Khaliz

2 yorum :

  1. Bakalım nasıl bir sürpriz olacak bizim için :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Gm_Khaliz kusura bakmayın rahatsız ediyorum.

    Knight Online Hikayesinde yer alan şu özet hikaye'nin
    http://knight.nttgame.com/guide/introduction/
    Değiştirilmesini rica ediyorum. İçinde tanrı pathos gibi ifadeler geçiyor. Bu ise ben ve benim gibi bir çok oyuncuyu olumsuz yönde etkilemekte size daha öncede belirtmiştim.
    Bu önerimizi dikkate alacağınızı umuyorum iyi günler.

    YanıtlaSil